tirsdag den 26. februar 2013

Kunderne stemmer XL-BYG ind på førstepladsen når det drejer sig om rådgivning

Undersøgelse gennemført af anerkendt analyseinstitut viser, at XL-BYG på femte år scorer højst på kunderådgivning i byggevarebranchen. XL-BYG tager nu kunderne på ordet og ændrer sit slogan til XL-BYG gør det ordentligt .

Igennem mere end fem år har én af Danmarks største landsdækkende byggevarekæder, XL-BYG, scoret højeste point, når det anerkendte analyseinstitut Millward Brown har spurgt danskerne, hvem de mener giver den bedste rådgivning i branchen. XL-BYG vælger derfor nu at sende det kendte udtryk XL-BYG, så er du godt i gang på pension og lade et nyt slogan, der afspejler kundernes mening, tage over. Det nye slogan XL-BYG - gør det ordentligt fortæller kundernes historie om byggevarekæden.

I XL-BYG er det fagfolk, der rådgiver kunderne
Lovgivningen på byggeområdet kan være en ren jungle at finde rundt i for almindelige mennesker. Så hvis man vil bygge til, efterisolere sit hus eller måske tænker på at installere solceller på taget, kan det være fornuftigt at lade sig rådgive af fagfolk, der ved noget om de pågældende områder. Udover et grundigt kendskab til alle produkter og materialer, der anvendes i byggeriet, har det faguddannede personale i XL-BYG forretningerne også omfattende viden om de gældende lovkrav på byggeområdet.

- I XL-BYG er medarbejderne uddannet indenfor branchen, og derudover bruger vi mange ressourcer på at efteruddanne dem, oplyser marketingchef Alice Monberg, som fortsætter - for der kommer hele tiden nye regler og retningslinjer på byggeområdet, og vi skal jo helst være på forkant med udviklingen, så kunderne kan have tillid til, at vi har den nyeste viden. Marketingchefen peger på, at XL-BYG forretningerne alene i 2012 sendte mere end 600 medarbejdere på fagrelevante kurser. Ejerne af XL-BYG forretningerne er fagfolk, der alle sætter en stor ære i at have dyb viden om de produkter, de sælger, understreger Alice Monberg, der mener, at den flotte placering som bedst til rådgivning netop skyldes det høje faglige niveau blandt medarbejderne.

Det nye slogan, der afspejler kundernes mening om XL-BYG kæden, lanceres ved en landsdækkende kampagne i uge 10.
For yderligere informationer kontakt venligst marketingchef Alice Monberg, tlf. 20830013

Billedtekst
XL-BYG kædens nye slogan XL-BYG gør det ordentligt afspejler kundernes opfattelse af XL-BYG som bedst i byggevarebranchen til rådgivning.

Billedtekst
Millward Brown målingen, der viser udviklingen i de seneste fem år, taler sit tydelige sprog: XL-BYG er bedst til rådgivning i byggevarebranchen.

Læs mere her

tags: Danmark, 2012, sprog, XL-BYG,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar